Wednesday, September 17, 2008

PENGHARGAAN KEPADA SEMUA JENTERA PILIHANRAYA YANG TERLIBAT DALAM BERKEMPEN

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pelajar UNITEN. Disini saya ingin memanjatkan kesyukuran kehadrat illahi apabila saya telah berjaya melalui 3 sesi public speaking dengan jayanya tanpa sebarang kecelakaan.

Juga disini saya ingin mengambil peluang yang terbuka luas ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua jentera pilihanraya saya yang terlibat terutama budak-budak Civil Engineering, budak-budak rowing, budak kelas dan geng-geng yang tidak putus-putus memberikan sokongan padu kepada saya ketika berkempen. Tanpa anda semua siapalah saya.

Dan saya juga tidak lupakan kepada cinta saya, Nazirah Baharudin, yang kini berada nun jauh di Ireland diatas sokongan padu yang tidak berbelah bagi dan semangat yang diberikan oleh beliau.

Sokongan anda semua amatlah saya hargai. Terima kasih daun keladi, bila dah menang kita gerak sekali!

"VOTE FOR 8"

"THINK CHANGE, THINK 8"

No comments: